KBC HerderseM : gulle medewerkster

Verbazing alom deze morgen in het KBC-kantoor op de kapelleommegang te HerderseM.
Een spontane positieve herziening van het autoverzekeringsbedrag genomen door een pientere medewerkster, leidde tot een verlaging van het oorspronkelijk bedrag, zoals je dat in een vorig blogbericht kon lezen, eerder deze morgen.
Met dank aan Zakenkantoor Muylaert BVBA!
DIGITAL CAMERA DIGITAL CAMERA

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

3 reacties op KBC HerderseM : gulle medewerkster

  1. An Dauwe zegt:

    Alez ju … Dat is dan toch goed nieuws … (ge moogt er enen op geven 😉 )

    • Hoi An,
      goeie middag alras …
      Ewel, dat was ik nu van zin, ik heb dat ook tegen Sylvie gezegd, misschien tijdens de Boskant-Fuif …
      En ondertussen kan ik ook iets kopen voor mijn oudste broer zijne verjaardag …
      De economie vaart er dus wel bij …
      En ik den onnozelaar spaar vanneigenst zo weinig mogelijk …

  2. Pascale zegt:

    Een verzekering die spontaan laat weten dat je te veel betaalt voor je autoverzekering ?? Dat ik dat nog mag meemaken ! 🙂 In elk geval goed nieuws voor jou Antoon. Ik vrees dat ik zo’n bericht nooit zal krijgen van Ethias …

Geef een reactie

