Accordeons te Ruisbroek

Bij Iwein en Kroost :

http://www.radio1.be/programmas/nieuwe-feiten/het-dagboek-van-kristien-bonneure-1
Dag  familie, vrienden en vriendelijke kenissen,
bij deze deel ik graag een link met jullie naar een stukje radio-uitzending die gisteren avond op Radio 1 te horen was. Het gaat o.a. integriteit over geluk, een mooie accordeon en over een winkeltje in Sauvegarde -Ruisbroek.
Groeten,
Iwein

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

3 reacties op Accordeons te Ruisbroek

  1. anne voerman zegt:

    Ik zag toevallig uw blog. Ik heb een advertentie gezien van een Pigini, van Carsten in Aalst. Kent u die? Weet u ook of er in het winkeltje een knop accordeon met convertor te vinden is? Of kunt u mij een ander contact doorgeven? Ik ben namelijk vreselijk op zoek naar zo’n accordeon. Ongeveer 72 bassen, knop en convertor. Dankuwel, vriendelijke groet,
    Anne

  2. Hoi Anne,
    goeienamiddag,
    het winkeltje in Aalst (Oost-Vlaanderen 9300) is mij onbekend,nochtans weet ik een beetje mijne weg in de muziekwereld …
    Zoals in een mail vermeld, Iwein Jacobs is een man die je graag en gepast kan inlichten omtrent je gezochte Pigini.
    0475-25 54 69
    Groeten uit HerderseM.
    AntooN

Geef een reactie

